söndag 8 mars 2009

Min värld

   Japp, då ska jag väl börja igen då... Det var ju inte precis igår som jag bloggade senast, men just idag så kändes det rätt. Det var dags. Inte för att jag har så himla mycket mer att komma med just idag, inte i morgon heller för den delen, men känslan skrek 'JAAAAAA', och naturligtvis var jag tvungen att ge efter...

   Så nu är jag tillbaka. Berättar om mitt liv, min värld, min historia. Inte riktigt så pretentiöst, men ändå liksom. 

I min värld kommer inget gratis 
Ingen tror mig men allt har ett pris 
I min värld hinner ingen läsa längre 
alla skriver på sin biografi 

I min värld är det fegt att va ful 
Det är skillnad förr var det fult att va feg 
Min värld är en liten smutsig värld 
Mina tankar är fula och små 

En gång i tiden 
var jag rädd att varje andetag jag tog 
skulle bli min första sista chans att skriva sanningen ett val 
Och hur som helst och när som helst 
och var som helst kan allt ta slut 
Så stanna klockan ta en timeout 
spara spelet jag har bara ett halvt liv kvar nu 


Min värld ska aldrig röra din 
Din värld ska aldrig röra min 
Kom igen. 
Kom igen 

I min värld har ingen tråkig 
entertainment är mitt andra namn 
Min värld är en bortskämd, gnällig värld 
Kverulanternas kung är jag 
Och hur som helst och när som helst 
och var som helst kan allt ta slut 
så stanna klockan ta en timeout 
spara spelet jag har bara ett halvt liv kvar nu 

Min värld ska aldrig röra din 
Din värld ska aldrig röra min 
Min värld ska aldrig röra din 
Min värld ska aldrig röra din

(Min värld - Kent)


3 kommentarer:

  1. Men hej lilla stumpan, Fyfan vad bra. haha hoppas att det blir ett lite mer aktivt bloggande nu då. Jo det var kanon kul på 90tals festen, precis vad benjamin hade gillat. Klart vi måste ses, det får bli te nån kväll känner jag. Kram på dig / Michelle

    SvaraRadera
  2. Nej men look whos back! :)))
    Det var då bannemej på tiden. Har ju saknat din blogg länge nu. Så nu kan jag ju skriva om ditt färskpotatismissbruk här istället för i Carmens blogg ;P
    Säger som ovanstående talare: te och tjejprat snarast möjligt. Vi saknar dig och Carmen.
    Varma kramar från tant Lotta.

    SvaraRadera
  3. nämen ser man på vem som hoppat ut från byrån! härligt Nina. jag tror på detta. jag tror på dig.

    SvaraRadera