tisdag 10 mars 2009

Tokerier!


Idag fick jag ut min hemtenta. Ingen större panik faktiskt, känns hanterbar. 3 frågor, en som kändes lite tung och två som spontant uppfattades av mig som något trevligare. Vi får väl se om jag känner likadant mitt i det...
Annars är det en jobbig dag. Det var en jobbig natt, jobbig morgon och det känns som en jobbig förmiddag. Jag får väl hoppas på eftermiddagen och kvällen. 

Detta blev ett väldigt negativt blogginlägg. Kanske ska berätta om något trevligare, som att jag och Carmen var hemma hos Lotta, Michelle, Sigge och ALLA djuren. Mona var där också. Det är alltid lika mysigt och avslappnat. Känns som om jag alltid haft te-kvällar där. Fantastiskt fina personer. Det är (även om det låter klyschigt) väldigt mycket värme och kärlek. 

Nej, dags för en dusch. "Inte lukta usch, stå högt i kurs" som Mange Schmidt hade sagt. 



1 kommentar:

  1. Åååh vad du är söt och gullig! Vad härligt att du känner så, det gör mig väldigt glad. Och det är så underbart roligt när du och Carmen kommer hit, såna flabbisar va :D

    SvaraRadera