tisdag 10 mars 2009

Utmanad, igen....

Jag har blivit utmanad...

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

1. Distributör på Bingolott
2. Montör på Volvo Lastvagnar
3. Trädgårdsarbetare
4. Säljare på Intersport

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. It wasn't me, I swear
2. Dirty Dancing
3. Sex and the City - the movie

3) Fyra städer jag har bott i:
Göteborg

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:
1. Sex and the City
2. Grey's Anatomy
3. Seinfeld
4. Criminal Minds

5) Fyra ställen jag vill åka till:
1. Chile
2. USA
3. Cuba
4. Skottland

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
1. Facebook
2. Västtrafik
3. Hotmail
4. Carmenj.blogg.se

7) Fyra favoriträtter:
1. Viktors gulaschsoppa
2. Mammas gryta
3. Mammas kassler-pasta-gratäng
4. Nickes wraps

8) Fyra ställen där jag trivs:
1. Hemma
2. Hos Viktor 
3. Hos Carmen
4. I skolan
    Det var min lilla lista, Michelle... Jag har inga att pass it on to, så rolig är jag.


    3 kommentarer:

    1. Åh min gulleplutt!! Vad glad jag blir att du vill till Chile. Seriöst, det är något vi måste styra upp i framtiden! Vill verkligen åka dit med dig. :)
      Och den här förmiddagen fixar vi snart till! Älskar dig massor!

      SvaraRadera
    2. Hahaha gumman då :)Skottland där var ett mycket bra vad. Det blir du & Jag och "Nessie" i lochness sjön.. Mysigt..

      SvaraRadera
    3. jag vill också med till Skottland!! har faktikst alltid velat dit! Lite för att killarna lär prata så jäkla sexigt.. mums!

      SvaraRadera