onsdag 15 april 2009

Som en tagg i ögat.


Jag måste säga att det gör ont i mig när ni alla (Carmen, Lotta och Michelle) hela tiden är på mig om att jag bloggar dåligt. Jag ska tala om en sak för er min älskade vänner;
ATT BLOGGA ÄR EN KONSTFORM. Som ni (kanske) vet kan man inte tvinga fram konst, det måste komma av sig själv. Man måste "känna det" så att säga.

By the way, igår fick Lotta, Michelle och Freja ett litet besök av Carmen och mig. Även den förtjusande Kim hade vägarna förbi. Det är ju så underbart! Vad kan jag säga mer än L O V E.

Men alltså ärligt, apropå det här med stat, län, region, landsting och kommun. Har alla verkligen koll på det? För ärligt talat, jag känner mig helt lost. Lars är fantastisk på att förklara, men enligt mig så har dem alla i princip samma sak för sig. Haha. Ni förstår ju hur jag har det. Galet.

Grey's Anatomy ikväll. Fantastisk!


5 kommentarer:

  1. Hahah man kan inte tvinga fram konst, du är för jävla härlig stumpan!! :D

    SvaraRadera
  2. Vi vill inte såra din mjuka konstnärssjäl, du får ta tid på dig gumman. Men bara om du uppar bloggen åtminstone en gång i veckan ;P
    Btw, jag känner mig också rätt förvirrad här. Ärligt talat, vem faan kom på namnet Västra Götaland???

    SvaraRadera
  3. Om det hjälper så tycker jag att du är fantastisk på att blogga! Ditt cykelinlägg är toppen.

    SvaraRadera
  4. här händer det inte mycket -.-
    Ovan nämnda kritiker tycks ha rätt ...

    SvaraRadera
  5. Håller med ovanstående talare i ALLT!!! Men jag skulle egentligen bara meddela dig om att du nu är anmäld till Talang 2010 :)
    Bert Karlsson har redan börjat dreggla må du tro, haha! Du är GRYM Nina, och alltid lika underbar!

    SvaraRadera