måndag 11 maj 2009

Different names for the same thing.


Visst är det konstigt hur människor ibland vill samma sak, men av någon anledning så säger man det på olika sätt och så blir det missförstånd. Man förstår inte den andres "språk". Tänk om vi alla bara förstod varandra. Ville samma saker. Visst, lite tråkigt kanske, men oftast så himla skönt. 
Jag vet inte om det riktigt framgår vad jag vill få sagt. Kanske förstår du, men inte du förstår inte vad jag menar för att jag uttrycker mig på ett annat sätt än du gör. Haha, ja ni förstår ju ironin. 

En liten parentes; jag har klippt av mig håret. Finns nästan ingen kvar. Eller jo, men det är kort. Känns ganska bra. Ovant bara. Ni får se, när ni ser mig. Om ni ser mig. Det var allt.


2 kommentarer:

  1. jag gillade också den i mitten mest!

    Jag gillade också vårt möte förut ;) mycket mys!

    SvaraRadera
  2. Nini, jag saknar dina inlägg!

    SvaraRadera