fredag 8 maj 2009

Ny frisyr? Javisst vettu!


I morgon är det dags att pallra sig till frisören. Har gått och funderat på att klippa mig ett tag nu, så idag fick jag ett ryck och ringde. Fick en tid i morgon redan! Herregud, när finns det tid att älta HUR frisyren ska se ut? OMG! En sak är säker, eller inte helt säker, men jag tror det blir rätt så kort. Spännande!
Hur som hur, ringde jag till Carmen i lite smått panik och sa att hon var tvungen att boka en klipptid i morgon också! Haha, så nu ska vi båda klippa oss. Det blir fina grejer!

L O V E

1 kommentar:

  1. Det blev kanonfint, för det har jag redan läst i Carmens blogg :) Och som jag skrev till henne; kan det bli annat än skitsnyggt på två så fina tjejer som ni?
    Nu måste ni komma och hälsa på snart! Jag sätter på 15 kg potatis bara ni kommer ;P

    SvaraRadera