måndag 23 mars 2009

Alla dessa ord.


   Nu tror jag att jag är klar med min hemtenta. Typ i alla fall. Okej, jag kommer nog kolla igenom den typ 7 gånger till, men i det stora är den klar. Det känns ju väldigt skönt. Carmen ska få läsa igenom det sen, tycka till. Viktor kanske också gör det, för att vara på den säkra sidan med saker och ting. Haha. Dessutom så har jag nästan städat klart mitt rum nu. Det såg ut som om det varit krig här inne. Ingen kommentar till varför, för lite engagemang kanske. 
   Det är dags för en genomgång av arbetet nu, lite mer städning. Sen blir det samtal med Carmen, äta middag och förmodligen ett besök hemma hos Lagerströms. Alltid lika trevligt! 

1 kommentar:

  1. Måste tacka för en himlans trevlig kväll igår. Det får vi snarast göra om. Du och Carmen är så söta och goa, och det är alltid lika roligt när ni är här :)
    Kram från hela kompaniet!
    PS. Bob Marley hälsar att han inte alls bara har tråkig "softilationsmusik" på reportoaren.

    SvaraRadera