måndag 23 mars 2009

Solsken.


   Ledsen att jag varit lite frånvarande. I helgen har det varit firande av Michelle, jobb och så. Blev inte så mycket bloggande då. 
   Sitter på KTB nu och tänkte skriva klart min hemtenta i Socialt arbete som ämne och profession. Det har varit roligt att sitta här och roliga frågor, tills nu! Seriöst, fråga 2 tar kål på mig verkligen. Ångesten kommer bara jag tänker på den. Haha. Det som är bra är att jag MÅSTE skriva den idag. Jag har inget val. Det är bara att göra det kan man säga. Jag tänker lite att psykiatrin borde ha haft stort inflytande på socialt arbetes professionalisering från 1920-talet och framåt. Haha, ja ni hör ju! 
   Måste bara säga att det var väldigt trevligt att fira Michelle i fredags! Hon är så himla gullig verkligen! 
   Sol och vår, idag igen! Helt galet. 

1 kommentar:

  1. Nina du är så jääävla skön vet du det. Jag bara ser dig framför mig nu med rosa läppstift runt hela munnen OCH på tänderna! hahahaha såååå klockrent. Åh ahah!!

    SvaraRadera