söndag 15 mars 2009

Förbereder mig för en förlust.


   I morgon ska Viktor och jag spela badminton på fjäderborgen. Ska bli skönt att göra någon aktivitet innan jag ska sitta hela dagen med hemtentan. Nu är det ju såhär att Viktor har sedan en tid tillbaka spelat badminton minst en gång i veckan med vänner. Han har till och med köpt ett badmintonracket (och ja, det heter faktiskt så konstigt). Jag spelade en del på gymnasiet, det är hela min badmintonkarriär. Så nu förbereder jag mig på en storförlust i morgon bitti. Herregud vad har jag gett mig in på? Haha. Ni förstår ju... Återkommer efter med en liten sammanfattning av matchen. To be continued...

1 kommentar:

  1. Låter himla kul, tror det blir himlans nice!
    Förresten, vet du vad. Sigge "The Big Biker" är ett riktigt badmintonfreak minsann. Han har spelat periodvis i många år. Det kan man inte tro om Sigge :)

    SvaraRadera