måndag 16 mars 2009

Förlusten kom.


   Japp, förlusten kom. Fast det gick bra, Viktor var snäll. Kanske inte blev så himla allvarligt trots allt. Jag tog typ ett poäng vid match (dem poängen kom till på lite olika sätt kan vi säga). Sen spelade vi mest bara. Viktor har sagt flera gånger att jag var duktig, frågan är om han verkligen menar det eller om han säger det mest av det skälet att han är min pojkvän. Oklart. Vi har i alla fall en plan, att vi ska spela en dubbelmatch mot Nils och Lydia (Nils är basist i Viktors band och Lydia är hans flickvän), vi får väl se om matchen blir av. Fatta roligt, haha! Ibland får man sig ett skratt... Det var i alla fall väldigt roligt. Viktor är väldigt fin i vissa lägen. Vi åt också på Chalmers lunchrestaurang. Mycket givande för mig som socionomstudent (observationsmässigt), fast inte så intressant som jag hade trott. Kunde ana en viss klädkod. Annars såg dem väldigt trevliga, glada och avslappnade ut. Hmm... Behövs nog fler observationstillfällen...
   Hemtentan går sådär. Tänkte sätta mig på handels eller nåt i morgon och skriva där efter min redovisning i skolan. Kanske ska övertala Carmen att hänga på. Saknar henne så. Min bästaste bästis!

1 kommentar:

  1. "Kunde ana en viss klädkod" HAHAHA, du är så rolig Nina!

    SvaraRadera