söndag 15 mars 2009

Vi drack några öl i väntan på Godot


   Igår var Carmen, Johan, Andreas och jag på stadsteatern och såg I väntan på Godot. Den var faktiskt väldigt, väldigt bra. Både Sven Wollter och Iwar Wiklander spelar fantastiskt. Ja, det var en fin upplevelse. 
   Sen efteråt gick vi fyra till The Queen och tog några öl. Det var jätte kul, fina vänner. Vi var dock äldst, med många år. Haha. Jag var definitivt typ 4 år äldre än flertalet. Det gjorde mig inte speciellt mycket iofs. Jag spillde ändå ut en öl över Johan, så jag höll väl samma nivå som de andra ungefär. Efter det gick vi till Sibylla i Vasa och käkade kvällsmat. Det blev stora meal, alldeles för stor för mig. Shit. 
   För att sammanfatta; fantastisk teater, fantastiska vänner och fina samtal. Med andra ord, mycket bra. Tack!
 
 

1 kommentar:

  1. Teater är faktiskt mycket roligare än vad många tror. Kan tänka mig att den pjäsen var riktigt bra, men måste erkänna att jag tyckte boken var väldigt tråkig :)

    SvaraRadera