torsdag 12 mars 2009

"Nu är det jul igen"


   Herregud, vad är det som händer? Snö. 

SNÖ. SNÖ!

   Det är inte okej kan jag tala om för er. Inte okej. Självklart hade jag på min mina converse idag också. Jag har gått i flera veckor nu och undrat när jag kan börja ha dem utan att frysa ihjäl. Så i morse var det jätte fint väder, inte super varmt men ändå okej. Så då tog jag på mig tygskorna, äntligen. Men, eftersom Gud uppenbarligen har något emot mig så började det snöa. Just idag. Kan tala om att det var inte varmt i alla fall...

   Nu får faktiskt våren ta och komma.



1 kommentar:

  1. Håller med dig! Hade det varit för en månad sedan skulle jag uppskattat lite snö, men nu!!!
    Näe, jag vill plantera vårblommor på balkongen och kunna sitta där i vårsolen och fika.

    SvaraRadera